x


Wymiana rozrządu Ford Mondeo mk5 / S-max mk2 / Edge 2,0 tdci DW10F

Informacje

Odtworzenia: 32777
Czas trwania: 28m 51s
Opinia na temat naprawy: 547
Ilość reakcji: 87
Opis: Nie jest to proste a źle złożony rozrząd prowadzi do uszkodzenia silnika Więc jak byś się chciał chciała zrobić taką operacje na swoim silniku zastanów się czy podołasz. To nie jest poradnik :) ...


Komentarze

Wymiana rozrządu Ford Mondeo mk5 / S-max mk2 / Edge 2,0 tdci DW10F

- Czy tak samo będzie dla silnika 2.0tdci 163KM (TXWA)?
- А стопор за стартером не нужно ставить??
- a co z łańcuchem rozrządu
- Normalnie ten film jak złoto, czekam z niecierpliwością na kolejny gdyż mam do uszczelnienia pompę i uszczelniacz na wale .....2.0tdci
- Powinno zawsze się wymienić uszczelniacz bo są cyrki że może ciec za jakiś czas i jeszcze stara rolka super fachowiec
- Podobalo sie.OK
- Wymiana uszczelnień pompy nic nie pomoże. Tzn wycieki znikną na kolejne parędziesiąt tysięcy kilometrow ale później znowu wrócą.
Jest tu jakiś błąd fabryczny. Być może wyjdzie na to jakaś akcja serwisowa. Póki co nie ma...
Wałek ma dwa miejsca blokowania. Do demontażu paska oraz do demontażu pompy. Film spoko.
- Blokady rozrzadu perfekto lubie to.brak markera w zestawie.pzdr dobry film.
- To jest ten silnik 179km ?
- Ciekawy kanał z ukrytymi funkcjami w fordach.

https://youtu.be/JB5fGoXe3fg
- Widziałem tu więcej https://www.hotel-korona.com/hotel/dzieci, ok, ma dobre opinie.
- Powiadaią że ina to china ja też wymieniłem na ina i ta po odpaleniu zimnego piska przez jakieś pięć minut
- Będą jeszcze jakieś filmiki dotyczące 2.0 dw10c? Np czyszczenie kolektora dolotowego? :)
- Witam, Nie zapomnij proszę o filmiku z uszczelnienia pompy, pewnie wielu na to czeka, nie ukrywam ze ja tez , bo u mnie tez trzeba robić :( 65kkm przebiegu :(
- Ja pierdole
- Polecieli z tym rozrządem w mk3 jest na łańcuchu a tu pasek 🤦‍♀️
- Czy silnik 2.0eb też jest bi turbo?
- Jeśli mondeo mk5 to tylko 2.0 EB
- Witam, mam pytanie odnosnie kola dwumasowego. W nagraniu jest powiedziane, ze kolo dwumasowe jest takie samo jak w manualu... myslalem z w powershifcie jest tylko zintegrowany w skrzyni, mokry tlumik drgan skretnych(sprezynki i plastiki)
Jest rowniez dwumasa w powershifcie???
W moim S-Max 2.0 180 odczuwam nierowne wibracje na biegu jalowym przy rozgrzanym silniku i przygotowalem sie juz do regeneracji sprzegla powershift...
Myslicie ze mam dwumase « klasyczna » i ona moze byc powodem drgan???
Z gory dziekuje za pomoc!!
Pozdrawiam
- Pompe wody bedziesz odkrecal i po polsku sylikon. Znam ten temat ta stalowa uszczelka lipna jest.
- Twin Turbo nie Bi Turbo :)