x


VW 1.4 WYMIANA ROZRZĄDU i pompy Volkswagen 1.4 TIMING BELT REPLACEMENT

Informacje

Odtworzenia: 222947
Czas trwania: 19m 13s
Opinia na temat naprawy: 1177
Ilość reakcji: 160
Opis: VW 1.4 Jak wymienić pasek rozrządu krok po kroku. Odpowietrzenie układu. How to replaced timing belt and water pump vw 1.4 ...


Komentarze

VW 1.4 WYMIANA ROZRZĄDU i pompy Volkswagen 1.4 TIMING BELT REPLACEMENT

- Witam. Nowa pompa wody jest montowana tylko na uszczelkę? Czy jeszcze jakiś silikon? 😉
- Czy kolo pasowe dokrecasz udarem?
- Jaki rozmiar ma ten klucz 12 katny na wale?
- Po napięciu pasków nie trzeba zrobić dwóch pełnych obrotów wałem? Sprawdzenie, czy napinacze ustawia się znów na srodku? czy nie ma takiej pogrzeby?
- Thank you man for the Nice work , pleas can you translate the part ho talk a bout
how bleed the cooling system
- Witam. Czy jeżeli mam pasek z datą ważności na pudełku 11/2020 to czy to oznacza do kiedy może być sprzedawany? Czy do kiedy nadaje się on do uzytku? Data produkcji to 2018 chyba czerwiec. Z góry dzięki.
- شكرن بارك الله فيك شرح مفيد
- Jaki jest klucz od koła pasowego?
- Wszystko ok a gdzie jest klucz dynamometryczny??
- Jakiej marki poleca Pan zestaw paski + pompa? w aucie z przebiegiem udekumentowanym 140tys wymienia się tez napinacze? Czy same paski z pompą? Silnik odmiana 80 konna CGGA jest bezkolizyjna czy kolizyjna? (odn. zaworów które mogą uderzyć w tłok przy zerwaniu?)
- Tu też można doczytać https://ubiius.com - Law firm Poland mi się tam podobało.
- Witam.
Jak wygląda sytuacja odpowietrzenia w Volkswagenie Polo 1.2 70 koni.2013rok.???
Pozdrawiam.👋
- 😉👍👋
- W tym silniku, kiedy trzeba wymienić rozrząd?
- i tak sie kreci poradnik!brawo!
- Czy po takim ustawieniu rozrządu na znaki, pierwszy tłok będzie w gmp?
- Ile kosztuje taka wymiana?
- When do you have to change the timing belt?
- Co się stanie gdy wgram modyfikacje do mapy silnika i usunę z niej sondy lambda, czujnik nox? Mój problem to czujnik nox i 2 błędy z tym związane. Objawia się to tym że samochód pali po górkach nawet do 16 litrów paliwa. Cały wydech sprawdzony, nie ma żadnych nieszczelności, Sondy to koszt łącznie około 1000 zł, katalizator zostało około 40 procent koszt około 700, 800 zł, co z tym zrobić? Okazało się że sonda za katalizatorem to jakiś zamiennik, nie ma nawet oznaczeń, czy usunięcie nox ze sterownika rozwiąże problem z wysokim spalaniem czy raczej go pogorszy? Co byś doradził ? Kod silnika BKG... .
- Jasno i na temat. Bez zbednego gadania. Pozdrawiam
- A co z paskiem alternatora ?? Brakuje mi tego na tym filmiku. Reszta super :)