Ford S-MAX 2009r. 2.0 TDCI 140 KM - wymiana rozrządu
Informacje
Odtworzenia: 86997
Czas trwania: 23m 51s
Opinia na temat naprawy: 621
Ilość reakcji: 166
Opis:
To nie jest film instruktażowy tylko relacja z moich prac... Mechanikiem nie jestem a takie prace traktuję jako rozrywkę i oderwanie od codzienności:) Ale może komuś się przyda... ...
Komentarze
Ford S-MAX 2009r. 2.0 TDCI 140 KM - wymiana rozrządu
- Dobrze że wyciągasz pedał , nie zaginasz filtra ! Dobra robota - Żeby poprawnie odpowietrzyć ten układ zasilania bez szkody dla wtryskiwaczy i pompy trzeba to zrobić przy użyciu specjalnej pompy w ,,układzie zamkniętym,, To bardzo czuły układ zasilania na zapowietrzenie .Po wymianie filtra są trudności w jego uruchomieniu bez zastosowania w/w urządzenia . - Mam pytanieCo mam zrobić jak nie pasuje mi górną blokada na walku rozrzadu?
Blokuje dół na kole zamachowym i góra mi nie wchodzi tak jak by się delikatnie przestawiło .
Jak zablokuje najpierw górę to znowu nie pasuje dół.Jak to rozwiązać? - Nie ma potrzeby wyciągać łapy od silnika do wymiany rozrządu a w nowym filtrze paliwa są zatyczki które się wkłada w miejsca rozpięcia przewodów od filtra by się nie zapowietrzylo. - Dziękuję za film fajny mam ten sam silnik tylko v Volvo V50 też do wszystkiego dochodziłem jak na filmie . Miło oglądać a tak poza tym to szacunek dla ciebie za pokazywanie i nagrywanie bardzo staranną robotę.Jesli chodzi o opiłki one chyba tak mają też miałem opiłki tzn.mam za każdym razem jak wymieniam bo sam sobię robię obsługę .Tak to prawda nie ma pompki w zbiorniku ,i zapowietrzyć jest bardzo łatwo ., ale mam na to sposób powrotem rozpinam przewód i pompuje paliwo aż wyjdzie powietrze .Tez mam założone zestaw INA . Ostatnio robiłem płukankę silnika i płukankę wtryskiwaczy TEC 2000 . Muszę jeszcze wymienić dwumasę bo chalasuje i łańcuszek na wałkach rozrządu . Ogólnie bardzo dobry silnik ma, moc mój ma przejechane 220tys.ale od nowości go mam ma 16 lat ale orginalny przebieg tylko ja go użytkuje i szkoda mi go sprzedawać przyspieszenie dobre osiągi i nie połyka za bardzo ropy.Jeszcze raz bardzo dziękuję za filmik super praca pozdrawiam 👍👍 - W fordzie c-max’ie wygląda to identycznie? - A czy duża jest szansa że odkręce długą dźwignią i nie urwę śruby bo wtedy to trochę słabo by było mam nadzieję że lewy gwint tam nie występuje jak się mylę to mnie popraw - Witam mam Kuge 2009 2.0 TDCi może jakiś patent na odkręcenie śruby koła pasowego wału bo pneumatem nie idzie a chce rozrząd zrobić z góry dziękuję i pozdrawiam. - opiłki biorą się z pompy, leci powrotem, zapieprza wszystko. a potem trzeba wymieniać pompę, wtryski i płukać cały układ... - nie trzeba montować rolki z łapą wystarczy troszke poluznić śrubę i potem ją włozyć tak samo nie trzeba odłączać filtra paliwa miejsca jest wystarczająco zeby z nimi zrobić - Moim zdaniem take, http://osuszaczelublin.eu/nagrzewnice-lublin.php, zawsze coś przydatnego.
- Masakra ile opiłków w paliwie. Cały układ paliwowy do wymiany. Niezle koszty czekają właściciela. A opilki w filarze z tąd ze nadmiar paliwa wraz z opilkami wraca do baku a później do filtra. Pompa wysokiego ciśnienia padła. - Posiadam mondeo mk4 2012 rok 2.0 chodzi mi o napinacz w którą stronę kręcić napinaczem. Kupiłem zestaw Ina. - Opilki z powrotu paliwa - Co za kretyn zaglądał sie filmów na y i sfiruje - wymieniajac rozrzad nie powinno sie wymieniac rowniez gornego lancuszka rozrzadu? - Dobre słowo 😀
Kurwa igła 👍👍👍👍 - super , że podajesz momenty dokręcania.... pozdrawiam. - Czy przy kreceniu wałem koło pływające powinno stukać o klin? - Hahaha - Witam. Mam pytanie w którym miejscu napinałeś pasek, żeby sprawdzic koło zębate wału czy sie rusza ?
Pozdrawiam.